הקמת מועדון לקוחות

הקמת מועדון לקוחות החשיבות והרעיון

הקמת מועדון לקוחות

הקמת של מערכת המאפשרת להפוך כל לקוח לחבר מועדון בקלות ובמהירות. להציע את ההצעות הנכונות ללקוחות המתאימים ביותר.

הקמת מועדוני לקוחות לעשות זארת בחוכמה

איפיון הלקוח

מערכת מועדון לקוחות המאפשרת להציע לכל לקוח את ההצעות המתאימות ביותר עבורו. מעקב נכון ומדיד ללקוחות ולהגדרת המטרות של העסק.

ניהול חכם של מועדון לקוחות

ניהול חכם ונכון

ניהול מועדון לקוחות המאפשר תכנון קמפיין מתמשך, אפיון לקוחות לפי התנהגות, פניה ללקוח באופן אישי והתאמת הקמפיין לכל לקוח בתזמון הנכון.

ניהול מועדון לקוחות בקרה

ההתמדה

היכולת ליצור את הבאזז הראשוני לעסק ומעבר לכך ההתמדה היא שם המשחק, להיות יצירתיים כל פעם מחדש.

מועדון לקוחות הכולל בניית מערכת למועדון לקוחות ובניית בסיס מאגר הנתונים הוא רק החלק הראשון במערך השיווק שכל עסק חייב כיום. מועדון לקוחות מאפשר לכם לשמור על קשר ישיר ורציף עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים.

החשיבות של הקמת מועדון לקוחות

באמצעות מועדון לקוחות ניתן לבנות מאגר לקוחות המהווה כלי יעיל לשיווק פרסונאלי, הודעה על מבצעים,הנפקת קופונים ללקוח, הודעות מזל טוב ביום ההולדת ועוד, וכל זאת נעשה בהתאמה לסוג העסק ולקמפיינים המתאימים לעסק. כל אלה ואחרים מבוצעים על ידי ממשקים חכמים באינטגרציה מלאה אל האתר, ו/או אינטגרציה עם מערכות ERP חברתיות ועוד. מועדון לקוחות מאפשר לבעל העסק או בעל החברה לקבל דוחות וכלי בקרה בזמן אמת המאפשרים לו ולזהות מהלכים מוצלחים המביאים לגידול במערכי המכירה והשיווק של העסק ותורמים באופן ישיר להצלחת העסק, וללמוד על הלקוחות שלו בצורה הטובה ביותר.

היתרונות של מועדון לקוחות לעסק

ניהול מאגר לקוחות:

ניהול פרופיל לקוח וסיווג לקבוצות התנהגות, מעקב פעילות והיסטוריית רכישות, ניהול ארכיון דיגיטלי, ניהול סגמנטציה לפי נתונים אישיים ונתוני מכר, הקמה וניהול תהליכי גיוס וטיוב נתונים ע”י טופסי הצטרפות ודפי נחיתה אינטראקטיביים.

תקשורת עם לקוח:

קמפיינים יזומים, אוטומטים בדוא”ל/ SMS, שיוך קמפיינים לקבוצות התנהגות, שליחת מסרונים לפי אירוע (טריגרים), ניהול תזכורות, ניהול חוקי נגיעה והגבלות שליחה לתקופה, עדכון סרבנים ואינדיקציות מחברות הדיוור, ניתוח תוצאות קמפיין בזמן אמת, היסטורית שליחות עבור כל לקוח ותיעוד.

מבצעים ושיווק פרסונאלי:

מבצעי צבירה ומימוש נקודות, ניהול הטבות בכפוף לזכאויות, ניהול תוקף להטבות ונקודות, הנפקה קופונים אישיים, קמפיינים יזומים/אוטומטים באימייל/ SM, הנפקת הטבות ע”פ גובה/היסטוריה רכישות, הנפקת הטבות לפי המלצה “חבר מבאי חבר”.

ממשקים ואינטגרציה:

ממשקים לעמדות מכירה On/Off Line, ממשקים לאפליקציה/דפי נחיתה/אזור איש, אינטגרציה עם אתר תדמית/רשתות חברתיות, אינטגרציה עם עמדות מידע/קיוסק, אינטגרציה עם מערכות ERP, אינטגרציה עם מערכות IVR.

דוחות וכלי בקרה:

מעקב לאחר ביצועים בזמן אמת, מעקב עסקאות לפי סינונים שונים, מעקב שליחות SMS ומיילים, מעקב מבצעים, דוחות ניתוח מכר, ניתוח גרפים לפי מדדים שונים, מיון וסינון נתוני מכר, ניתוח קמפיינים וזיהוי מהלכים מוצלחים