טיפים למערכת יחסים ארוכה עם הלקוחות שלכם

טיפים למערכת יחסים ארוכה עם הלקוחות שלכם

ברוכים הבאים לעולם מועדוני הלקוחות – הכירו את האמצעי שימשוך לקוחות חדשים רבים אל העסק שלכם וישמור עליהם לאורך זמן!

ניהול מועדוני לקוחות מאפשר לכם להגיע אל לקוחות רבים יותר, כאלה שימצאו עניין בשירות או במוצר שלכם, לקוחות שהעסק שלכם יכול להתאים לרצונות ולצרכים שלהם – וגם להשאיר אותם לקוחות נאמנים לאורך שנים, כאלה שהופכים לשגרירים של העסק שלכם, כלומר כאלה שידברו עליכם בארוחות ערב ובשיחות סלון. איך כל זה קורה? 

מועדוני לקוחות מאפשרים לכם להגיע אל לקוח הקצה שלכם באופן אישי. לא משנה כמה לקוחות יש לכם, הלקוח שלכם ירגיש באמצעות מועדון הלקוחות שהוא יחיד ומיוחד. 

איך מצרפים לקוח אל מועדון הלקוחות שלכם?

לקוחות אוהבים מתנות. הם אוהבים לרגיש שקיבלו ערך מוסף, שהרוויחו. הגישו להם הצעה אטרקטיבית, כזאת שהם ירצו להיענות לה. תקופת התנסות חינם, שבה יקבלו שירות אדיב או מוצר איכותי, והם ירצו להישאר. 

לאחר שנשארו, אתם כבר יודעים איך לפנות אליהם – יש לכם את האמצעי הטוב ביותר, הישיר – האימייל, או הטלפון, שדרכו תוכלו לשלוח מיסרונים שהלקוח יכול לפתוח בזמן המתאים לו, בניגוד לשיטת שיווק של טלמרקטינג שהיא הנתפסת כאגרסיבית ונחשבת למעלה התנגדויות.

כאשר אתם שולחים אל הלקוח שלכם הודעה שהוא יכול לפתוח בזמן שמתאים לו – לא פגעתם בפרטיות שלו, לא הפרעתם לו כשהוא עסוק או לא מעוניין לדבר. דרך ניוזלטר שתשלחו אל תיבת המייל שלו תוכלו לעדכן אותו בכל המידע החדש שלכם, כך שהוא יוכל להרגיש שהגיע אליו מידע רלוונטי שהוא שולט בניהול שלו. 

כמובן שהמידע שתשלחו ללקוח הוא מידע רלוונטי בלבד שיעניין את הלקוח הספציפי. כאשר לקוח חדש מצטרף אל מועדון הלקוחות שלכם אספו ממנו מידע שיכול לשרת אותו בעתיד – תחומי עניין, שעות נוחות ליצירת קשר, הרגלי צריכה, העדפות, תאריכים חשובים וכדומה. כאשר תפנו אל הלקוח בהמשך, תוכלו להפנות אליו מידע רלוונטי ולהימנע מ”להציק” לו עם מידע שייתפס אצלו כגוזל זמן. 

חשוב להבין שניהול מועדון לקוחות דורש הבנה של דרכי התקשורת עם הלקוח, כך שמועדון הלקוחות יסייע לנו לנהל את מאגר הלקוחות שלנו בצורה שתוביל להגדלת הכנסות העסק שלנו, שכן כידוע, כיום לקוחות שאינם מרוצים משירות או ממוצר ממהרים לספר ולשתף על כך ברוח הרשתות החברתיות המעודדות שיתוף מידע. כמובן ששיתוף מידע הוא דבר מבורך – אבל לפני שהלקוחות נוטשים ורצים לספר כי התאכזבו מבית העסק שלכם – נהלו איתם דיאלוגים ישירים לאורך כל הדרך כדי לוודא שהם לא חוו עוגמת נפש שאינכם יודעים עליה.

יותר מכך, עודדו אותם לשתף ברשתות החברתיות את החוויות הטובות שקיבלו מהשירות שנתתם להם או מהמוצר שרכשו מכם. הפכו אותם לשותפים אקטיביים, הדבר ייצור בונדינג בין הלקוחות לעסק שלכם.

 

חברתנו de-facto מתמחה בהקמה וניהול של מועדוני לקוחות. אתם מוזמנים להפנות אלינו כל שאלה בנושא ניהול מאגרי לקוחות וניהול מועדוני לקוחות ולקבל את התשובות המקצועיות ביותר והמתאימות ביותר עבורכם.