למה להקים מועדון לקוחות

למה להקים מועדון לקוחות

בעידן הטכנולוגי, המתפתח בקצב מהיר, עולם הסחר והכלכלה עובר טלטלות רבות. עסקים שאינם משתנים עם הטכנולוגיה מוצאים עצמם מחוסרי לקוחות, הלקוחות עוברים יותר ויותר לבצע רכישות אינטרנטיות, ועסקים מעידים על חוסר יציבות מתמדת ועל קושי בשמירה על לקוחות נאמנים לאורך זמן. בנוסף, עסקים קטנים ובינוניים נמצאים בתחרות מתמדת מול הרשתות הגדולות, שהן לרוב בעלות אמצעים גדולים יותר. נשאלת השאלה הם כדאי להשקיע בהקמה של מועדון לקוחות לעסק?

לכן, כל בעל עסק חייב לדעת לנצל את הטכנולוגיה הקיימת לטובת שיווק ופרסום. אחת הדרכים להגיע לקהל יעד נוסף באמצעים טכנולוגיים היא הקמת מועדון לקוחות.

הקמת מועדון לקוחות וניהול נכון שלו יכולים לסייע בבידול העסק מעסקים אחרים באותו התחום וממתחרים על אותו קהל היעד, ולמקם את העסק בתעשייה כיציב ומעודכן, כזה אשר מתגמל את לקוחותיו הנאמנים.  

למה להקים מועדון לקוחות

מערכת ניהול מועדון לקוחות מאפשרת, מעבר לשמירה על קשר ישיר עם הלקוחות, להציע ללקוחות הטבות דרך צבירת נקודות, וחיזוקים חיוביים בצורות שונות, ולשלוח עדכונים שוטפים על מבצעים, שירותים או מוצרים חדשים בעסק. 

מעבר ליתרון של סיוע להגדלת הרווחיות של העסק, מועדון לקוחות מחזק את תחושת הנאמנות והאקסקלוסיביות של הלקוחות הקיימים, ואף מפתה לקוחות חדשים להכיר את בית העסק מקרוב. אין ספק שניהול מועדון לקוחות הוא דרך אידאלית להגדלת מעגל הלקוחות הנאמנים של בית העסק, שאף עשוי להגדיל את הרווחיות שלו ולמקסם את הפוטנציאל הגלום בו.

כיצד הקמת מועדון לקוחות יסייע לעסק שלכם

מועדון לקוחות מאפשר לכם באופן ישיר וסדיר לעדכן לקוחות על מבצעים, הטבות, מתנות וחדשות מהעסק. בכך מסייע לכם מועדון הלקוחות לייצר תחושת שייכות ונאמנות בקרב הלקוחות שלכם.

מועדון לקוחות מגדיל את נתח הרכישות מהלקוחות שלכם, וחוסך לכם בעלויות הפרסום. תחזוקה של מערכת ניהול לקוחות היא זולה יחסית לסוגי פרסום אחרים, היא ניתנת למדידה ומאפשרת לשנות את אסטרטגיית הפרסום ולשים את הדגש על הטבות, מבצעים ומוצרים שמוכיחים את עצמם ושכדאי לשים עליהם דגש.

מועדון לקוחות מאפשר מעקב אחר הרכישות הקבועות של הלקוחות ופנייה ישירה אל הלקוח עם הצעה לרכישת מוצרים שהעסק יודע שהלקוח אוהב, מה שמשדר שירות אישי וייחודי. גם עסק קטן יכול באמצעות דיוור אישי להציע הטבות של מועדון לקוחות בדומה לרשתות גדולות ומובילות.

מועדון לקוחות מאפשר לכם להבין טוב יותר את קהל היעד שלכם: לחלק את הלקוחות לפי קהלי יעד, לפלח את קהל הלקוחות לפי משתנים שונים כגון מיקום גיאוגרפי, מין, גיל, הרגלי קנייה, ולתת לכם מעקב צמוד על הצלחות הפרסום במערכת או כשלונות, ולתקן בהתאם.

הקדימו ליצור קשר עמנו, ואנחנו נקים עבורכם מועדון לקוחות משגשג ויציב!