מועדון לקוחות

מועדון לקוחות מאפשר לכם לבנות מאגר שמות ופרטי התקשרות עם הלקוחות שלכם – זהו כלי יעיל לשיווק פרסונאלי. באמצעות מאגר השמות תוכלו ליידע את הלקוחות שלכם על מבצעים, הנפקת קופונים, לשלוח להם ברכות בימי ההולדת שלהם או לברך אותם על אירועים מיוחדים כמו חתונה ולידת ילד, וכל זאת נעשה בהתאמה לסוג העסק ולקמפיינים המתאימים לעסק. 

כל אלה ואחרים מבוצעים על ידי ממשקים חכמים באינטגרציה מלאה אל האתר ו/או אינטגרציה

מועדון לקוחות
הקמת מועדון לקוחות כמקדם שירות לקוחות

עם מערכות ERP חברתיות. 

מועדון לקוחות מאפשר לבעל העסק או בעל החברה לקבל דו”חות וכלי בקרה בזמן אמת – כלי המאפשר לו לזהות מהלכים מוצלחים המביאים לגידול במערכי המכירה והשיווק של העסק ותורמים באופן ישיר להצלחת העסק, וללמוד על הלקוחות שלו בצורה הטובה ביותר.

 

היתרונות של מועדון לקוחות לעסק

ניהול מאגר לקוחות

ניהול פרופיל לקוח וסיווג לקבוצות התנהגות, מעקב פעילות והיסטוריית רכישות, ניהול ארכיון דיגיטלי, ניהול סגמנטציה לפי נתונים אישיים ונתוני מכר, הקמה וניהול של תהליכי גיוס וטיוב נתונים על-ידי טופסי הצטרפות ודפי נחיתה אינטראקטיביים.

תקשורת עם הלקוח

מערכת ניהול לקוחות מאפשרת ליצור קמפיינים יזומים אוטומטיים בדוא”ל ו/או בהודעת טקסט (SMS) לפי בחירה. 

במערכת ניתן ליצור קמפיינים שונים לקבוצות התנהגות שונות, לנהל תזכורות ללקוחות, לשלוח מסרונים לפי אירוע (טריגרים), ולקבל אינדיקציות מחברות הדיוור, הכוללים ניהול חוקי נגיעה, הגבלות שליחה זמניות ועדכון סרבנים. 

המערכת כוללת גם ניתוח תוצאות קמפיין בזמן אמת, היסטוריית שליחות עבור כל לקוח ותיעוד.

מבצעים ושיווק פרסונאלי

ניהול מועדון לקוחות מאפשר לכם הנפקת קופונים אישיים, יזימת קמפיינים אוטומטיים באי-מייל וב-SMS, יצירת מבצעי צבירה ומימוש נקודות, ניהול הטבות בכפוף לזכאויות, ניהול תוקף להטבות ונקודות, הנפקת הטבות על-פי היסטוריית רכישות, הנפקת הטבות לפי המלצה, מבצעי “חבר מבאי חבר” ועוד.

ממשקים ואינטגרציה

ממשקים לעמדות מכירה On/Off Line, ממשקים לאפליקציה/דפי נחיתה/אזור אישי, אינטגרציה עם אתר תדמית/רשתות חברתיות, אינטגרציה עם עמדות מידע/קיוסק, אינטגרציה עם מערכות ERP, אינטגרציה עם מערכות IVR.

דו”חות וכלי בקרה

כלי הבקרה והדו”חות הם כלים למעקב אחר ביצועים בזמן אמת, מעקב אחר עסקאות לפי סינונים שונים, מעקב אחר שליחות מסרונים ומיילים, מעקב מבצעים, דו”חות ניתוח מכר, ניתוח גרפים לפי מדדים שונים, מיון וסינון נתוני מכר, ניתוח קמפיינים וזיהוי מהלכים מוצלחים.